Sağlıklı Bir İlişkinin Anahtarı

Q

Mutlu ve başarılı bir ilişkiyi / evliliği sürdürmek için ne gerekir?

KİME

hormonal dengesizliğin kilo kaybını nasıl etkileyebileceğini bağlayın

Öncelikle, ben hiçbir şekilde uzman değilim. Bu ayrımı yapıyorum çünkü onlara defalarca danıştığımı hemen not etmek önemli. Kim olduklarını biliyorsunuz: mutlu ve başarılı bir ilişkinin nasıl sürdürüleceği konusunda ilginç ve aydınlatıcı şeyler söyleyen profesyonel evlilik danışmanları, psikolog ve psikiyatrist lejyonları. Uzmanlığım, sahip olduğum ölçüde, teorik ve hatta felsefi değildir, ancak gerçek bir evlilik yolunda (bu metafora daha sonra değineceğiz) gelir.

Aslında, bu kadar zor ve karmaşık bir konu hakkında yorum yapmak için marjinal olarak bile kalifiye olabileceğimi düşünmenin tek nedeni, bir yıl önce kendi evliliğimin otuz yıllık sınıra ulaşmasıdır. Bu noktada, arkadaşlarım ve evli arkadaşlarım bana özel bir başarı seviyesine ulaşmış bir kişi olarak bakmaya başladılar ve şimdi sihirli bir tılsım, mistik bir iksir, başarmak için gizli bir yol haritası (metafor hala geliyor) taşıyorlardı. her şeye rağmen, bu inanılmaz başarı.

Ne yazık ki, ben de yukarıdakilerin hiçbirinin sahibi değilim, ancak çoğu zaman öyle olmasını dilemiştim. Kriz ve şüphe anlarında, yukarıda adı geçen profesyoneller de dahil olmak üzere herkesin gittiği yerleri aramaya başladım. Ama nihayetinde yolun (yine sinir bozucu metafor) her zaman aynı yere, aynadaki kişiye gittiğini gördüm. Ve dürüst bir iç gözlem yaparak, bir ilişkiyi sürdürmek için gerekli olan birkaç şeyi keşfetmeyi başardım. Değeri ne olursa olsun, sabır, empati, mizah, macera, romantizm ve tabii ki biraz da şans içerir (ancak bunlarla sınırlı değildir).

Ancak yukarıdakilere ek olarak, bir dağın tepesinde oturan bilge bir şaman gibi (aşağıdaki yolun manzarasıyla) onların üzerinde oturmak BAKIŞKALIDIR.

Şimdi metafor için.

Geçenlerde eşim ve ben, yıllardır bahsettiğimiz, ancak tüm bariz nedenlerden ötürü ertelediğimiz, ülke çapında uzun bir yolculuğa çıkmaya karar verdik. Bu fikri ilk tanıştığımızda tasarladığımızı söylemek isterim, çünkü bu hikayeyi mükemmel hale getirir (metaforik anlamda), ama bu doğru olmaz. Toplantıdan kısa bir süre sonra şehirler arası bir yolculuk yaptık, ancak bu yolculuk büyük ölçüde pratikti. Doğu kıyısından batıya doğru giderken, eşyalar dahil kısa sürede varmak zorunda kaldık. Başka bir deyişle, hareket ediyorduk. Daha önce bahsettiğim şeyler için çok az zaman vardı. Aslında, sabır, empati, mizah, macera, romantizm ve şansın, büyük ölçüde eksik olmasa da, yetersiz kaldığını söylemenin güvenli olduğunu düşünüyorum. Perspektif? Şey, o noktada, başlangıçtaki ilişki ile, zar zor var oldu. Bu, hiçbir şekilde korkunç bir yolculuk değildi, ancak pek de nazik değildi, özellikle de 30 yıla varan artışlarla (2.190 civarında) çoğaldığında, evlilik bir yana sıradan bir arkadaşlığı sürdürür. O zamanlar bana öyle geldi ki, ilişki devam ederse, gelecekte bir noktada daha büyük ve daha iyi bir yolculuğa çıkmayı hak ediyordu.

Otuz yıl sonra fırsat nihayet geldi ve biz onu yakaladık. İronik bir şekilde, bu yol gezisi bizi ilk geldiğimiz yerden doğuya geri götürecekti, Güney Kaliforniya'dan batı kıyısından yukarı doğru sert bir dönüş yapacağımız ve Maine'deki diğer Portland'a gideceğimiz Portland Oregon'a gidecekti. Biraz at ticareti yaptıktan sonra (benim için Columbia River Gorge, Fargo karım için bir bakire teyzeyi ziyaret edecek), güzergah üzerinde anlaştık. 13 günde on üç varış noktası. Son hazırlıklarımızı yaptık ve yola çıktık.

cilt için en iyi organik ürünler

Yolculuk bir patlama ile başladı, Carmel ve Mendocino ilk iki gece, balayı aşaması. Ertesi gün, muhteşem Oregon sahili pencereden dışarı çıktığı için de pek perişan değildi. Ancak, bunun gibi bir yolculuğa çıktığınızda hemen fark ettiğiniz şeylerden biri, bunun düzgün küçük artışlara ayrılmamasıdır. Evliliğin kendisi gibi, onu mükemmel bir şekilde planlamak için en iyi girişiminize direnir, düzgün bir şekilde düzenler.

Ve bu mükemmele yakın günün ardından, köpekleri götüren birkaç otelden birinde, bir otoparka bakan ve tek seçenek olarak zincir paket yiyeceklerle Coos Körfezi'ne vardık. Sıcaklık düştü ve sis bir korku filmi gibi içeri girdi. O kadar kasvetli bir geceydi ki, fantastik açılış günlerini gölgede bıraktı. Şimdi yolculuğun tam ortasındaydık, üzerimize aldığımız gerçekliğin kaba uyanışı. Balayı aşaması, tabiri caizse bitmişti. Ertesi gün, orijinal hevesimizi toplamaya çalıştık, ancak Oregon'un iç kısmından geçen yolculuk sıkıcı ve sıkıcıydı. Sadece balayı bitmekle kalmadı, aynı zamanda (çok da) hızlı bir şekilde yolculuğun iniş ve çıkışlarının eşitlenmeye başladığı noktaya geldik. Ve kabaca konuşursak, hala gidecek 3,000 milimiz vardı.

Her neyse, bunun nereye gittiğini bildiğinizi düşünüyorum. Portland, Oregon tahmin edildiği kadar iyiydi, ancak Columbia River Gorge'daki (benim büyük seçimim) yağmur ve sis (sözde) muhteşem manzaraları öldürdü. Idaho, muhteşem Montana'yı dümdüz, harika, sonra o kadar da harika değil, sonra düpedüz korkunç. Rushmore Dağı, yüksek hızlı Hızlı Şehir, alçak bir nokta. Şaşırtıcı bir şekilde, yolculuğun yarısına geldiğimizin farkındayız. Önümüzdeki en uzun gün (Fargo'ya 10 saatlik gezinti), arkamızdaki önemli olayların çoğu, ikimiz de aynı şeyi düşünüyoruz: Efsanevi yol gezisinin hepsi bu mu?

İşte burada PERSPECTIVE devreye giriyor. Evliliğin kendisi gibi, dürüst cevap evetti, belki, muhtemelen, ama muhtemelen hayır. Bu, (30 yıl boyunca herhangi bir şey öğrenmişseniz), bu yolculuğun evlilik OLDUĞUNU anladığınız nokta buydu: iyi, kötü, önemli ve düşük noktalar, beklenmedik. Ve yolculukta hayatta kalmak ve sürdürmek için en önemli şey, hepsini kucaklamaktır. Bu, yapmayı kabul ettiğiniz, yapmayı istediğiniz, yapmayı seçtiğiniz yolculuk. Ve izin verirseniz, size en büyük doyumu sunacak yolculuk budur. Arkanıza yaslandığınız sürece, yolda kalın ve olasılıklara açık kalın.

Biz de aynen bunu yaptık. Fargo (gizlice korktuğum) tüm gezinin en büyüleyici durağı oldu. Fergus Falls, Minnesota da neredeyse o kadar iyiydi. Doğru, Minneapolis hayal kırıklığına uğrattı, ancak (kurtarma perspektifi) bir gün sonra inecek olan kasırgaları kaçırdık. Madison, Wisconsin hoş bir duraktı ve tam da evlilik / yol gezisi olayının seyir kontrolünde olduğunu düşündüğümüzde Indiana ve Ohio'ya gittik: fırtınalı hava, iki şeritli otoyol, her yerde kamyonlar, minimum görünürlük. Tüm yolculuğun ruhunun karanlık gecesi (kelimenin tam anlamıyla). İtiraf etmeliyim ki, Indiana / Ohio'nun bir-iki yumruğu evliliği test etti. Ve tam da indirdiğimizi düşündüğümüzde.

Ertesi gün, New York Eyaleti boyunca uzun bir yolculukla ve tek bir hedef olan seyahatin son ayağıyla başladı: Skaneateles (Sıska Atlas), Finger Göllerine açılan kapı olarak adlandırılan küçük, zorlukla telaffuz edilebilir bir kasaba. Sadece matematik yüzünden oradaydık (son ayağın orta noktasını temsil ediyordu). Meseleleri daha endişe verici hale getirmek için, konu yerle ilgili okumaya geldiğinde hazırlık zamanımız tükenirdi. Basitçe söylemek gerekirse, yolculuğumuz (ve evliliğimiz) sonunda kaderin elindeydi.

Yolculuğumuzun son gecesinde yenilenmiş motor mahkemesine gittik (başlamak için şüpheli bir teklif). Yorgunum, paketlemekten ve paketlemekten yoruldum (araba kullanmaktan bahsetmiyorum bile) Yenilmek için kuşandım. Dahası, kaybolmuştuk ve güvenilir haritalar ve GPS kombinasyonumuz sonunda bizi yüzüstü bırakmıştı. Yolculuğun bitmesine hazırdım ve BAKIŞ AÇISINDAN erimiştim.

Neyse ki, karımın acil durumlar için ayıracağı bir miktar vardı. Bu hedefin getirdiği her ne olursa olsun, bunun deneyimi ne yapacağını ne de bozmayacağını öğütledi. Kötü bir şekilde sonuçlansaydı, yine de harika bir yolculuğa çıkardık ve başka bir gün araba kullanmak için yaşayacaktık. Kenara çektik, nerede olduğumuzu anladık ve en kötüsünü bekleyerek şehre gittik.

Bakın, kendimizi yalnızca zamansız ve büyülü olarak tanımlayabileceğim bir yerde bulduk, Brigadoon'un yol gezisi versiyonu, perspektifte son bir ders.

otoimmün hastalığı doğal yollarla nasıl iyileştirilir

Herhangi bir evlilik yolculuğunda, perspektifinizin parmaklarınızın ucunda olması her zaman yardımcı olur. Pencerelerden dışarı bakmanıza, nerede olduğunuzu ve nereye gittiğinizi görmenizi sağlayan şey budur. Ve en önemlisi, manzaranın tadını çıkarın. Çünkü her şeyden önce yola çıkmak için neden budur.

- Bob De Laurentis senarist ve televizyon programcısıdır. Son olarak ABC dramasının baş yapımcısıydı. SIRADIŞI .